I don't get it




Sov över hos mamma och pappa inatt därför blev det inget inlägg igår. Fick skjuts av pappa till tågstationen i morse, trodde att jag började kl 08.00 men ju mer jag tänkte på det desto mer rimligt var det att jag skulle börja 09.40, vilket jag också gjorde. Fick sitta i skolan i 1h 40min utan att göra någonting.


Efter skolan blev det ett stort soc-möte. På plats fanns jag, Felicia, mamma, pappa och Kari. Minst sagt hemskt. Var inte alls roligt. Särskillt inte när Kari hade ganska mycket att säga om mig. Men som tur var spräckte pappa och soc hennes tankar. Hon fick säga allt hon hade att säga dock var alla, till min belåtenhet, på min sida och stöttade mig i mina val. Det var skönt, hade haft halsbränna halva dagen o vart orolig.


Åkte sedan hem med mamma och pappa för att fika och kolla lite på TV. Somnade i soffan under Biggest looser sen blev det till att kolla på Bakom kulisserna på Harry Potter och dödsrelikerna. Vill verkligen se den NU. Vid 22-tiden fick jag skjuts hem. På sängen hade jag ett brev som väntade. SJälvklart ifrån SEB som meddelade att jag hade fått en felöverföring till mitt konto... SKIT! Det var ju ifrån hittelönen jag fick för datorn jag hittade på tåget.


Får 2300 i lön.
-700 för hittelönen
-120 till Daniella
-446 klänningarna fr bubbleroom
-300 Nelly
=1566:-


Då får jag ca 440:- över som jag kan lägga undan till Egypten. Så kommer studiebidraget  30/11 vilket ger mig 1000:- extra. Därifrån ska jag ta 500:- till skulden som jag ska börja betala av. Sedan har jag 500:- kvar som jag kan leva på... I alla fall till 15/12. Sen blir det en massa pengar som skall läggas undan till Egypten samt att jag behöver lägga undan 2000:- till studentskivan som ska betalas i Januari.


Nog om min ekonomi. Den kan jag Spekulera i hur länge som hellst. Ska hoppa in i duschen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback