Dagens goda gärningar


KOSS i Porta pro


Mitt liv är räddat. Fick nya hörlurar av mamma idag. Jag sa bara att jag ville ha nya hörlurar eftersom mina ifrån Apple suuuuuger! Så sa hon att hon kunde betala dem. Då åkte vi till centrum och köpte dem direkt. Trodde först att hon skulle be om att få pengarna tillbaka när jag får studiebidrag, men i stället sa hon "det är klart att jag betalar". Det är jag riktigt glad över, har gått och tänkt på att köpa nya ända sen min iPod blev stulen för snart ett år sedan, pengarna har bara inte räckt till, men nu har jag dem.


Hittade förrästen en dator på tåget hem ifrån stan igår, tog med mig den till skolan för att lämna in hos polisen. Tog ca 2 timmar så hörde ägaren av sig för att be om mitt kontonr så han kunde föra åver en hittelön till mig. Det är alltid bra att göra rätt för sig och hjälpa andra. Blev faktiskt lättad över att han fick tillbaka den.


Så dagens
goda gärningar; jag lämnade in en borttappad dator, mamma köpte mig ett par nya KOSS-hörlurar. idag är jag en glad människa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud va kul, hur mycket fick du i hittelön då? goda gärningar lönar alltid sig!

2010-10-28 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback