Uppdaterat sminkväskan



Kom precis tillbaka hem till mormor efter att ha vart nere en runda på stan.
Skulle egentligen inte köpa någonting men kom hem med 4 nya läppglans, ett nagellack och en ny ögonskugga.


Läppglansen är ifrån H&Ms egna märke och ja, jag var tvungen att köpa en i varje färg som fanns. Ögonskuggan är också därifrån, mest för att testa om de är värda att köra på eftersom de inte kostar så mycket. Nagellacket är ifrån IsaDora i nyans 40 (den är mörkröd och inte klarröd som på bilden).


Så vad fick man betala för detta?
Läppglans = 9.50/st
Ögonskugga = 29.50
Nagellack = 19.90

Ingen större förmögenhet precis. Ibland är det läge att passa på helt enkelt, fick ju ganska mycket nytt till sminkväskan.


Mormor kom och plockade upp oss när vi var färdiga så åkte vi och handlade. När det var klart fick jag en konstig känsla i magen av att vi skulle vinna ifall vi köpte en trisslott. Så mormor gav mig pengar så köpte jag en till mig och en gemensam till Felicia och André... Självklart gick vinsten till dem. Jag valde fel lott helt enkelt. Men jag e glad över att någon vann, då stämde min magkänsla. Jag fick ju trotts allt mitt nagellack betalt (hihi).


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback