How hard could it be to print a book propperly

Nu har jag vart lite dålig på att uppdatera känner jag. Kan även nu meddela att helgen för med sig en mindre bloggtorka eftersom jag kommer att jobba dubbla pass både på lördag och på söndag. Kameran är spårlöst försvunnen sedan jag började packa upp väskan ifrån kryssningen, såg den först men just nu ligger det grejer överallt. LOVAR att leta fram den under helgen. Konsekvensen blir att ni får vänta till måndag innan bilderna från resan kommer upp.


Om vi skall återgå till nuet så hade jag tänkt berätta att jag fick min hittelön av mannen som glömt sin dator. Jag fick X00 kr. Mannen hade dock fört över summan två gånger så igår fann jag att jag var XX00 kr rikare. Det firade jag genom att köpa ett nytt baslinne och basleggings ifrån GinaTricot och 2 böcker ifrån Akademibokhandeln. När jag stod i kassan för att betala böckerna såg jag en kalender för år 2011, jag som inte har någon för tillfället betalade även för en sådan och därmed hade jag bidragit med några kronor till bröstcancerfonden och samtidigt införskaffat mig något jag behöver för att hålla koll på jobb, läxor och prov... Jag är faktiskt väldigt generös när det gäller att bidra till cancerforskningen.



Böckerna jag köpte var, som ni ser, Shoo len av Douglas Foley och The Carrie Diaries av Candace Bushnell


Började läsa Shoo len redan igår kväll, idag hade jag kommit så långt som till sida 129 då jag såg att ena sidan inte hörde ihop med nästa sida. Tog mig 10 minuter att se att den hopade från sida 130 till 247, efter ca 10-12 sidor hoppade den tillbaka, dock till sida 163... sidorna mellan 130-163 fanns inte. SNACKA OM STÖRANDE!!! Jag var hur inne i boken som hellst och plötsligt kan man inte fortsätta läsa för att det fattas över 30 sidor. JAG VILL JU VETA VAD SOM HÄNDER NU. Det får jag inte veta innan Måndag *suck*.


Får väll börja läsa nästa bok, inget mer med det. Idag tog jag mig en runda i Kista Galleria. Hittade ett baslinne i camouflagegrönt inne på JC för 32:-
DET ÄR VAD JAG KALLAR FYND. Sedan gick jag till NewYorker och hittade lite underkläder och örhängen, ställde mig i nån random kassa och vad ser man? Jo min kusin ståendes på andra sidan med ett trevligt "hej, hej", varpå jag säger "hej, såg inte att du stod här, bara tog någon kassa". DÅ ser hon att jag står där, med ett "oj, hej. Jag såg inte att det var du", lyckades hon rädda sig ganska fint. Efter det kikade jag runt lite utan att hitta något intressant. Gick in på H&m för att köpa en ny deodorant, eftersom jag glömde min på båten, plockade även med mig avsminkningspads och tops.


Tog en omväg hem för att kunna läsa så mycket som möjligt i boken, men det sket sig. Fick spela Yatzy på telefonen i stället. Hoppade av i Infra City, gick in på ica för att hämta ut mitt paket ifrån H&m och sen tog jag bussen hem. Snart ska jag väll slå på en film eller något och koppla av, sova tidigt ikväll tror jag, så man orkar med hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback