Cash-flow

Bara för att jag älskar bilden

 

Efter skolan tog jag och Jasmin en fika. Sen började det regna och vi konstaterade att klockan börjat bli mycket. Jasmin åkte hem och jag gick till Jennie för att göra hänne sällskap under eftermiddagen. Fixade henns hår och gav henne massage innan hennes kille kom sen bar det av för att de skulle käka ute innan kvällens fotbollsmatch.


Eller ja, de skulle på matchen och jag skulle hem. På tåget bestämde mamma och pappa att jag skulle hem till dem så pappa fick hämta mig i Upplands Väsby när jag kom fram med tåget. Åt middag och hade lite fredagsmys framför fotbollen. I lagom tid innan jag skulle åka hem berättade jag om min nya beställning från ellos.se, mormor incisterade på att hon skulle betala den åt mig, efter mycket om och-men, fick hon till slut göra det. Tyvärr hade hon inte de exakta pengarna så fick
liiiite mer än det var tänkt. TACK OCH BOCK.


Då slipper jag betala det själv vilket betyder att lillesyrran kan få tillbaka sina pengar, jag kan köpa mitt externa ljudkort och lägga undan ca 2000:- till skulden. Det blir skitbra. Jag är så glad att jag har löst de flesta utav dagens problem. Nu blir det en tidig läggdags, kanske med en film eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback