Jobb

Vaknade för 45 minuter sen, ska börja röra mig mot bussen snart för att åka till jobbet. Skulle jobbat fr 12.30-15.30 men det ändrades igår till 17.00 i stället. *SUCK*. Jag som känner för att lägga mig i sängen och däcka tidigt ikväll, måste plugga idag också. Blir nog en sen kväll i alla fall (sadface).


En roligare sak är att jag, på mitt arbetspass, den 25/9 ska måla ansikten på barnen... Undrar hur dem tänkte när de satte mig på att göra det. Jag som inte alls kan rita eller måla. Barnen kommer ju se ut som om en färgbomb exploderat.


Nu ska jag packa i ordning mina grejer, skickar in ett inlägg ikväll också.


Kommentarer
Postat av: SOFIAS

ha en toppendag!

2010-09-12 @ 11:48:01
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback