R.I.P


R.I.P


Blev tyvärr inga bilder, dans var det som gällde. Hade inte en tanke på att ta upp kameran. Nu har jag och Daniella checkat in The Bridge och det var faktiskt otroligt kul där, i morgon drar vi dit igen for tha real thing, Daniella ska firas och då blir det verkligen inga klackar i taket! Nu är det ballerina eller tygskor... Alternativt stövlar som gäller för mig på klubbar.


Försökte laga mina favoritklackar, de med en massa nitar som jag köpte i Göteborg på Belle shoes, ett riktigt tappert försök, må jag säga. Tyvärr slutade det i total katastrof.
Tuggummi är nog inte det bästa klistret när man ska laga skor. Slutar på soptippen för dem efter endast två anvädningar *sadface*. När jag kom hem såg de värre ut än när jag gick, i stort sett hela sulan har rivits loss ifrån klacken och banden som går upp till vristen var helt lossade. Vet ju själv att det itne var tuggummits fel, men man kan ju låtsas. Dålig kvalité helt enkelt. Tror inte jag ska köpa skor i från Belles igen, länns onödigt om de ska gå sönder efter två partyrundor. Spelar ingen roll att skorna är på REA för 100:- jag håller mig till DinSko i fortsättningen.


Nu ska jag gå och tvätta av mig allt smink sen blir det sängen för min del. Ska upp och jobba i morgon - ett kort pass från 12.00-15.00. Efter det blir det hem för att käka middag och fixa sig inför morgondagens runda. Och då blir det tygskor för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback