Röka VS hoppa fr hopptorn

Bilder från sommaren -09... Finns inte mkt annat på morsans dator.


Idag har jag vart en glad Mathilda, jag vet inte riktigt varför faktiskt. Känner att en del utav mina, tidigare obesvarade, frågor äntligen blivit besvarade och ifrån ett håll har jag äntligen fått bekräftelse. Många pusselbitar som föll på plats denna Lördag. Nu fattas bara att tiden gör sitt, sen får vi se vad som händer med allt.

Så vad har jag gjort ikväll då? Käkat kräftor med pappa och mormor, glott på Tv och sedan lagt till ny musik på mina spotifylistor. Inget märkvärdigare än så. Snart blir det även läggdags för mig om jag gissat rätt, känns som att klockan är så mycket mer än bara 22.20. Jag brukar ju vara vaken halva nätterna, fattar inte hur jag plötsligt börjat gå och lägga mig tidigt.

Ett som är säkert är i alla fall att jag ska försöka sneaka ut och röka. Berättade ju för mamma och pappa att jag röker, ett par dagar innan min födelsedag. Ett par dagar senare rökte jag framför dem och nu vet även mormor om mitt cancerframkallande beroende. Då tycker ju jag att jag kan gå ut och ta en cigg. Vi får se vad som händer för just nu känner jag att suget börjar komma, inte rökt på halva dagen och snart klättrar jag på väggarna.

Synd att det är så kallt ute annars hade jag bara gått ut, nu är det som att stå på högsta avsatsen i ett hopptorn. Man står och tar sats länge innan man hoppar. Jag sitter här och grämer mig över kylan länge - sen går jag bara ut. Det var ju en bra jämförelse... Gå ut och röka VS Hoppa från ett hopptorn.. Vad konstigt jag tänker egentligen. Hur fan kan man koppla rökning till att bada :S Äh, jag är väll konstig helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback