Time is money


Lönespecifikationen har kommit - AND I'M SO FUCKING HAPPY!!!
Kommer att köpa ett externt ljudkort till datan och sedan betala min beställning som gjordes inatt. Efter det har jag en hel del att röra mig med, näst intill överflödigt mycket. Trodde att jag skulle få så mycket mindre, blir ju en del med studiebidraget också. Tid är pengar och äntligen har jag förstått vad det betyder. För mig är det att kämpa hårt och sedan få ut vad man förtjänat.


Det blir till att boka tid för tatuering i morgon. Nu ska det fan ske. Är man 18 så är man. Vissa vet redan vad jag ska tatuera in, ni andra får se när den är gjord. Jag tänker inte berätta vad eftersom den kommer bli en överraskning för de flesta - det vill jag ju inte förstöra.


En del av lönen ska sparas på ett sparkonto i ett par månader, tills jag når upp till en viss summa och en del ska gå till studentskiva o.s.v när det är färdigbokat. This is GREAT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback