God Natt

Nu blir det snart dags att gå till sängs. Ska bara blogga det här inlägget som blir ett "fridfullt" avslut på dagen, till skillnad mot gårdagens sista inlägg *fniss*


I morgon blir det back to tha hoood för att gå på möte och snacka lite fler bostadsmöjligheter och efter det ska jag troligtvis åka hem till Christoffer. Fick en invite till övernattning så blir väll lite käk, film och gos innan läggdags. Blir väll lite halvtråkigt att vakna upp lonley i hans lägenhet på Onsdag men wtf, ska ju ändå direkt hem då för att packa inför kryssningen. Men det blir mysigt med sovsällskap. Hatar ju som sagt att sova själv.


Nu blir det sängen och nått avsnitt av "Vad blir det för mat?", jag har tröttnat lite på film och vanliga serier och då har jag fastnat för matlagningsserier, låter helt sjukt, vilket det också är men i alla fall så är det vad jag ser på.


Puss & God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback