It's friday - I'm in luv


Ännu en bild ifrån klasskivan då =)


Så vad har jag gjort idag då?
Började dagen med en dusch innan jag åkte till Centrum för att köpa kläder som jag lagt undan på NY, vilket inte gick som planerat eftersom reglerna för det har ändrats, numera får jag bara rabatt de dagar jag jobbar. Gick in på H&M i stället och köpte nya solglasögon och skor. Köper ju minst ett par solbrillor varje år och årets första par var skitsnygga :D


Efter inköpen åkte jag till skolan och hämtade böcker, pratade med lärare och kollade upp lite grejer innan jag började röra mig hemåt igen. Efter en stund fick jag även sällskap av Christoffer som stannade hela kvällen, fram till 22 i alla fall. Saknar sällskapet lite, mysigt med kramar o pussar. Får se om vi hinner ses i morgon med ^^hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback