Jag stör mig på en bloggerska

Innan jag går och lägger mig vill jag bara dela med mig av en åsikt jag har om en vidrig människa. Känner ju inte henne privat men av hennes image att dömma så kan jag inte låta bli att rysa för att jag avskyr henne så mycket. Hon är fejk från topp till tå. Linser, löshår, fejkpattar, Michael Jacksson näsa, ankläppar till och med kinderna är ju för fan oäkta.


Tror redan ni vet vem jag menar. Hon stör mig så förbannat jävla mycket. Hon fick nån träningsmani för cirkus ett och ett halvt år sedan, nu mera ser hon ut att ha blivit offer för anorexi - säger absolut inte att hon har det, jag menar hon petade ju ändå lite i sin Italienska skaldjurspasta här om veckan, att säga att hon har anorexi vore ju bara dumt. Löshåret borde hon lagt på hyllan för länge sedan. Carolina Gynning vet hur man gör, men tydligen inte denna brud.


Sen orkar jag nog inte gå in på detalj i hennes åsikter om allt men för att ta ett exempel kan vi ju klanka lite på att inbokade bröstoperationer nu har ökat bland ungdomar efter att hon lagt sig under skalpellen, hon menar ju att det var hon som ville och att folk bara är dumma om de ska göra operationen bara för att hon gjorde det, hon menar även att hennes så kallade fans kan tänka själva. Samtidigt får hon ett Fan-brev av en tjej som inte är mer än 11 år, som BOKSTAVLIGEN vill vara henne!!!??? Och även ber om bloggerskans åsikter om hur hon ska gå till väga för att bli som henne. JAG VILL KRÄKAS! Jag menar kom igen, hon säger att hennes fans kan tänka själva och inte ska följa hennes ord i punkt och pricka, ändå ger hon en 11-åring tips i hur man ska bli som henne.


Löjligt är bara förnamnet. Nog för att folk stör sig på min falskhet, men det finns andra problem här i världen. Ni stör er på mig och jag stör mig på henne - så enkelt är det. Ni älskar att hata mig, jag älskar att hata henne.


Men som du tidigare sagt, Kissie, så är ju ALL publicitet bra publicitet - och där är jag faktiskt villig att hålla med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback