Liten update

Hejsan hoppsan.
Inte blivit så mycket bloggande på ett par dagar. Legat med feber sen i fredags, idag var jag åter i skolan igen. Började skoldagen med att trava in på expeditionen och be om ytterligare hjälp gällande mitt SL-kort. Tror att jag kanske kan få ett nytt inom ett par dagar nu, inte för att de på SL var sammarbetsvilliga utan för att jag och de på expeditionen visste vad vi pratade om tillskillnad från Kundtjänst.


Efter en timmes tjaffs där gick jag upp på engelskalektionen. Avslutade även skoldagen med att gå på naturlektionen- wihouuuuuu- andra gången den här terminen. Nu ska jag bara satsa på att få närvaron så löser sig allt sen. Efter skoldagen åkte jag in till stan för att träffa Frida, båda missuppfattade varandra så jag gick runt o väntade på henne men det blev aldrig nån träff eftersom hon trodde att vi skulle ses en annan dag. Åkte hem och tog det lugnt, läste igenom massa papper, kollade lite på TV och nu sitter jag här o bloggar för att ni ska få lite nya uppdateringar.


I morgon kommer min kontaktperson till skolan för att hjälpa mig med en sak. Ska bli spännande o se vad som händer efter det, tror det står fika på schemat.


Ska slå igång en film nu o sen blir det natti, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback