Nässpray

Då ska jag snart röra mig mot jobbet. 3:e dagen med feber, jag har inte råd att förlora jobbet - jag måste dit idag. Anser dom att jag inte borde vara där så får dom skicka hem mig.


Det värsta med att vara förkyld är att ta alla möjliga mediciner och nässprayer. Hostmedicin smakar gift, tabletter blir svåra att svälja och nässpryen är min värsta fiende. Jag får alltid ner den lilla mängd vätska ifrån sprayen ner i svalget och jag får kväljningar av det. Ändå tvingar jag mig till att ta den för nästäppan. Usch säger jag bara. Vedervärdigt.


Blir 2 spraydoser nu och lite illamående på det, så hörs vi när jag är hemma igen.


Kommentarer
Postat av: mmm

Att jobba med feber är fasiken inget att rekommendera, strongt av dig att trots sjukdom dra dig mot jobbet iaf, hade jag personligen verkligen aldrig pallat ens om det låg dörr i dörr, vi killar blir så hemskt ynkliga när vi väl e sjuka =) ha det fint, och trevlig valborg! mvh nicke

2011-04-28 @ 01:23:50
URL: http://interoligtalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback