Telefonterror

Jäkla telefonterror här alltså, ringer som om det vore heta linjen. Först ringer frida ett par hundra gånger med olika telefoner för att de dör en efter en så försöker mamma nå mig och när hon gett upp ringer Christoffer bara för att säga att han ringer upp snart. På den "gamla goda tiden" ringde man till hemtelefonen för att bestämma träff någonstans, det har Kicki sagt till mig. Innan det tiden på "den ännu äldre goda tiden" så brevväxlade man och bestämde ett datum, en tid och en plats där man skulle ses och för hoppningsvis kom brevet också fram... Nej nu skojade jag men kan tänka mig att det kunde ha vart så.


en mycket långsam dag har du passerat. Började med att gå upp tidigt för att gå på terapi, efter det åkte jag in till stan för att träffa Frida som hade alldeles för mycket att göra på jobbet för att hinna ses så istället gick jag och käkade för att sedan traska tillbaka till Karlberg i solen och värmen. Nu är jag helt slut och funderar på om jag ska ta en tupplur och sedan försöka hitta på något. Vi får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback