It's a bloody night




Nu radar vi upp lite från igår och idag.

IGÅR:
Mötte upp Frida för att köpa blod på Butterick's och tröja + leggings på H&M sen åkte vi hem till henne för att fixa oss. Blev stressigt som fan men blodet gav snygga sår så vi kletade maniskt på ännu mer utav det. Rena rama motorsågsmassakern såg det ut som i hennes badrum... utan motorsåg ofc. När vi kände att vi var tillräckligt nerblodade så åkte vi till Fridhemsplan och satte oss på Nivå 22 - där vi fick klunka i oss 2 cider innan det bar av mot Kungsträdgården och Victoria.


Väl där blev det lite mingel, välkomstdrink, middag, sång, "titel-utdelning", dans, alkohol och fyllesnack... Trevligt och mindre trevligt, varierade med humöret.
Åkte hem vid 1-tiden, eller hem och hem... Jag sov hos Christoffer i Solna, nära till skolan blev det i alla fall, tar ca 2 minuter att gå.


IDAG:
Vaknade kl 9 och gick upp till skolan, bakis, bakis, bakis - ekade det i mitt huvud. Första lektionen segade, jag låg o sov, som jag tidigare skrev. Sen var det lunchrast väldigt länge. Drack en massa vatten och käkade isglass för att svalka mig lite. Dock satt jag i solen så jag kände mig lagom uttorkad.


Sen fick jag veta att jag fick MVG på Geografiprovet, en härlig känsla spred sig i hela kroppen och plötsligt kände jag inte av huvudvärken längre. Blev BIO i Kista med min KP efter skolan. Såg Big Mommas House 3, den ägde. Kanske inte hårt men den var galet rolig. Mat efter filmen och sen skulle jag åka tillbaka till Christoffer i Solna... När jag kom fram hade han dock somnat och jag lyckades inte väcka honom så efter 25 minuter fick ajg traska till stationen och åka hem.


Nu har jag suttit hemma och segat sen dess. Vilat lite, kollat på "Vad blir det för mat?" och på Big Brother. Mitt i BB ringde Danne och störde så jag fick gå ut och träffa honom en sväng och lämna tillbaka hans tröja som legat och smittat mina kläder med hans tvättmedel. Justeee!!! Appropå tvättmedel skulle jag tväta lite idag när jag kom hem och precis när jag fyllt maskinen ser jag att det inte fanns nå tvättmedel kvar... Snacka om att jag blev arg. Jag har ju knappt några rena kläder, eller jo det har jag men inga byxor.


Nu ska jag gå och borsta tänderna sen blir det nått avsnitt till av "Vad blir det för mat?" och efter det hälsar jag mig själv en god natt men djup, skön sömn. Fick ju inte sova så mycket i natt. MOT KARIESBESKYDDAREN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh my god. Du går ju hem med alla killar du träffar på. Vidrigt. Skaffa lite självkänsla och bli av med fettet så kanske du lyckas någongång.. blä

2011-04-15 @ 12:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback