Kryssningen

Hemma från kryssningen nu.
Egentligen har jag väl vart hemma i några timmar men jag har inte orkat blogga förns nu. Finns inte mkt speciellt att berätta egentligen. Vad jag än skriver skulle behöva detaljeras för att bli intressant. Så i stället kan jag lika gärna skriva som det är: Vi drack och drack och drack. Sen drack vi ännu mer.


Handlade lite i Taxfreen och nojade som fan över att bli stoppad i tullen, som inte ens var på plats. Skulle behöva flera timmars massage för att lugna ner nacken och axlarna efter att ha konkat runt på min stora sportbag. Ska ALDRIG ha med den på en kryssning igen. Positivt att man får plats med mycket i den, även negativt eftersom det blir tungt.


Hände väll egentligen inte så mycket som är något att "skvallra" om. Surkärringen i kassan på Taxfreen lär ju inte roa er så mycket.


Rolig resa i alla fall. Nu ska jag gå och sova så baksmällan försvinner, det här med återställare dagen efter funkade inte så bra, resulterade endast i att man blev ännu mer alkoholpåverkad än man redan var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback