What to do liksom

Otroligt seg dag. Gick i alla fall att ta sig igenom arbetstiden. Mycket att tänka på dock. Väldigt skönt var det att komma hem och andas ut på sängen, helt slut i kroppen. Började ju som sagt dagen med feber och jobb. Kallsvettades så in i vassen mycket, skakade i benen o vette fanken vad.


Fick lunch efter en timme med lite tråkiga besked om att jag inte får jobba kvar nu efter April, så det blir till att söka nytt jobb. Aningen omöjligt att få så här nära sommaren eftersom de flesta butiker redan har sina sommarscheman klara. Men jag får väll härda ut. Ironiskt att jag gick dit med min feber och förkyldning just för att inte bli av med jobbet och ändå fick besked om att jag får lämna.


Världen ska väll inte alltid vara helt rättvis heller. Nu har jag i alla fall provat en tvättäkta klädaffär, i morgon eftermiddag blir mitt sista pass på New Yorker, sen får vi se vart vindarna bär mig.
Nu ska jag ta mig en shot hostmedicin, den vi har hemma är så god att jag skulle kunna halsa den ur flaskan (kan inte fatta att ajg säger det.) Efter det blir det film innan jag låter John Blund släcka lampan för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback