Deppmode

Vaknade halv 8, gjorde mig i ordning för skolan och åkte dit. Redan innan man hinner sätta sig på tåget ber en tant mig att skruva ner volymen på iPoden. Detta trotts att hon sitter 7 meter ifrån mig. Skruvar argt ner volymen tills vagnen börjar fyllas innan jag vrider upp den igen.


Kommer fram till skolan och får veta att vi tydligen inte alls skulle ha några lektioner, som virrpannan (studievägledaren) sagt. ARG. ARG, ARG! Gick på informationsträffen för projektarbetet i brist på annat att göra. Sen träffade jag Jennie och gav henne massage en stund innan vi käkade på Subway för att sen åka till Jakobsberg. Hämtade pengar av en kompis och åkte sedan hem för att putsa upp mina skor, nu är de som nya igen.


Pappa kom och hämtade mig för att hjälpa mig med en del papper. Sen åkte vi och handlade. Jag köpte en stor påse godis, 1 kg vindruvor och en flaska läsk. Nu ska jag isolera mig med film och tjocka mig lite hela helgen! Ingen vill ju ändå leka med mig, alla planer är avbokade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback