Wihouuuu



Nya blusen wihouuuuu
Köpte en klockring och örhängen också. Strumpbyxorna får vänta tills jag hinner in till stan.. fick ett presentkort på Åhlens av min kontaktperson (HAPPYFACE). Blev jätteglad. Åt sushi och blev ännu gladare. Den här dagen kan inte bli bättre.


Ska försöka fixa en bättre bild på blusen sen så ni får se, den här bilden blev lite mörk.  min Sochandläggare är på väg hit med på ett litet hembesök så ska vi snacka lite ekonomi o.s.v.


Ps. Mitt hår är inte brunt längre utan mer åt min riktiga färg! YEAHHHH



Dagen kan verkligen INTE bli bättre! Sochandläggaren ringde precis och ställde in mötet så nu har jag ännu en fri eftermiddag. Sen fick jag veta att lektionerna inte börjar innan måndag. I'm so freakkin' happy ^^


Hembesöket blir dock framflyttat på obestämd tid, har inget emot att ta en fika o prata igenom viktiga saker, men känns som att jag fick en veckas sommarlov till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback