And I say to myself WHAT THE FUCK?!

Skulle ju skriva om helgens bravader som jag lovade. Men efter att ha tänkt efter så hoppar vi över det med tanke på att jag trott att vi hade skitroligt när vi kanske inte hade det egentligen. Eller vad vet jag? FBlev anklagad i måndags för att jag snackat skit om en (hade inte en aning om vad jag sagt). Sen såg jag ett halvt blogginlägg om mitt betéende där jag inte fattade mer än att det handlade om mig. Det hade jag inte ens fattat om det inte var så att jag blev anklagad i måndags, minst sagt förvirrad just nu.


Jag som alltid brukar vara den som får komma ihåg allt som hänt åt alla andra dagen efter är plötsligt den som inte har en enda aning om vad jag sagt eller gjort. Har en minneslucka på exakt allt jag sagt och gjort under ca 2 timmars tid. Kommer ihåg att jag lämnade stället med alla...minneslucka...väntar på bussen med några...minneslucka...sitter på bussen...minneslucka...väntar på pendeln...minneslucka...sitter på pendrln...minneslucka...väntar på bussen i kallhäll och ringer pappa för att jag inte orkar åka hem till mig, då är jag på det klara igen. Varenda samtal jag haft med folk från att vi började bowla på andra runfan är HELT borta ur mitt minne. Det jag minns av upprabblade saker är några få sekunder som att jag hörde tunnelbanan gå över huvudet på mig när jag väntade på bussen i Kista, såg stoppknappen på bussen, stod på påerrongen i Spånga, o sen sätena på pendeln.


Vissa saker jag fått berättat för mig är jag helt chockad över att höra då det verkligen inte är likt mig eller något jag ens i min vildaste fantasi skulle få för mig att göra, vilket jag tydligen gjort ändå. Men Sandra det var ju så skönt att glida rumpan mot dina lår xD skämt å sido. Nej Känns fruktansvärt att jag tappade kontrollen så mycket som jag måste ha gjort. Vad kan jag säga full som en kastrull och glad som ett blad. Blandade känslor av det jag fått berättat för mig. Resten kommer jag ju inte ihåg.


Inge mer alkohol under tiden jag tar tabletterna i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback