Reflekterar

Hunnit göra mycket den här veckan. Bland annat julpyntat lägenheten och julstädat. Nu sitter jag uppe hos mormor i Gävle och myser. Blir kvar här till Onsdag eller Torsdag nästa vecka, får sällskap av kusin också.
Ikväll blir det tantvarning på hela högen då vi ska spela bingolotto ^^ traditioner går inte att bryta.


Förra julen åkte vi till Egypten och jag har haft ångest i 2 veckor över att jag vill tillbaka. Saknar det något enormt. Blir dock en svensk jul i år, undrar vad tomten har med sig till mig. I år är jag ju så otroligt tråkig så jag önskar mig faktiskt inget särskillt. Har allt jag behöver för tillfället. Ska väll köpa lite heminredning om jag får pengar annars vet jag faktiskt inte.


Det enda jag önskar mig är ett lyckligt 2012 med kärlek och värme ifrån alla håll och kanter, förra årets nyårslöfte var att unna mig själv lite mer lyx och det tycker jag verkligen att jag gjort ^^ Nästa års löfte blir att jag ska ut på "dejtingmarknaden" Det är dags att hitta mig en pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback