Bankbesök

Mitt ärende på banken tog 20 minuter. Då hann jag fråga en massa om internetbank, konton, räntor och privatekonomi. rolig kille som stod i kundtjänsten, han hade knappt koll på någonting så han fick fråga kollegorna efter varannan fråga. Trevlig var han i alla fall som visade mig hur man använde internetbanken och öppnade nytt konto åt mig för att jag ska kunna lägga undan varje månad.


Han tog sig även en tjuvkik på vart mina pengar tar vägen varpå han konstaterade att jag borde sluta äta ute, var 7 avdrag i rad där det stod Restaurang. Jag blev förskräckt eftersom jag äter ute väldigt sällan... Kom senare på att det var ifrån förrförra helgens utgång på Festen. Omöjligt att jag har käkat på samma restaurang 7 dagar i rad, mer troligt att det var ifrån 7 drinkar under samma kväll.
Skrattade gjorde han i alla fall gott innan han öppnade mitt sparkonto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback