Bättre lycka nästa gång

Vaknade mitt i natten av att jag hade kramper inuti magen och ja, vi vet väll alla, tjejer, vad det betyder. Fick springa på toa direkt. Sen sov man ju inge vidare resten av natten.


Vaknade av ett sms för en liten stund sen, där det stod "Du har fått ett mail av mig Mathilda". Visste direkt att det skulle handlade om lägenheten, men om det var positivt eller negativt kunde jag inte avgöra innan jag öppnat mailet. Den där djupa inandningen så att man ska orka skrika av lycka för att sedan låta det bli en djup suck i stället, "Tyvärr var du inte en av de 2 som fick lägenheten", hepp. Det var ju tråkigt.


Men förhoppningsvis lyckas de köpa ut fler lägenheter. De skulle antingen köpa ut 1:or eller 3:or.
Nu ska jag röra mig iväg för att möta upp Angelica så vi kan åka till skolan och hämta böcker och sen vidare till tandläkaren för att kika lite i gapet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback