Fylleblogg

Jag och Angelica sitter på första morgontåget ifrån stan. Känner mig som världens bästa föredöme för ungdomar känner jag. Vi började med att föra hos Danne någonstans utanför liljeholmen, sen drog vi till viperroom, där jag fick en armbåge under hakan av en kille, så klart en olyckshändelse, inte nå vidare kul. På viper träffade jag ett gammalt på G, som jag fastnade med. Tog sedan taxi till Lobby där vi spenderade de sista timmarna, jag som halvt medvetslös och Angelica som party. Nån märkesbög som försökte hångla upp mig, senare fick han skjuts av polisen, snygg var han ju inte. Drog fyllekäket på 7/11, asgott. Har bara haft fyllehicka 2 ggr denna kväll. Hör av mig i morgon när jag vaknar, ska försöka stressa hem till sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback