I'm a fucking ninja!

I morse fick jag bråttom iväg till skolan. Hade ställt klockan på 07.30, 07.45 och 08.00. Vaknade av första larmet och stängde av det. Vaknade igen kl 08.42 av ett sms ifrån Angelicia, där hon frågade ifall jag var vaken. Jag gjorde bokstavligen ett ninjahopp ur sängen och sprang ut i tvättstugan för att hämta kläderna jag skulle ha på mig. Tog inte mer än 4 minuter förrän jag stog utanför ytterdörren. Gick upp till bussen och mötte Angelica så var vi på väg.


Precis kommit hem, haft mycket att göra i skolan känner jag, även fast jag bara hade 2 lektioner och världens längsta lunchrast. På något sätt känns det som att jag inte haft en lugn stund, kanske beror på morgonstressen, vad vet jag.


På med basen och musiken nu så får man slappna av litegrann innan man ska plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback