Inte så farligt



Bild från igår, på väg till Årstaberg.


Ska snart åka till jobbet. När jag kommer hem ska jag nog sova direkt tror jag, är jättetrött. Kom ju hem närmare 7 i morse. Tur att jag drack vatten halva kvällen igår så har jag inte så farligt ont i huvudet idag. Fattar fortfarande inte vad själva grejen är med att försöka ringa och smsa innan kl 13.00 på en lördag. Blir arg.


En annan sak jag konstaterat är att det är väldigt dumt gjort att strula med ett gammalt på G på krogen, nu ringer han och smsar som en galning (suck). Han ringde igår med när vi gått åt varsitt håll, och sa att han Älskade mig, man blir ju lite lagom freaked out. Vi var på G när jag var 15 liksom. Råkade nog ge honom en märkning igår med, den halsen lär inte vara snygg idag. Blir man aldrig för gammal för sånt där?


Justja, mot jobbet var det. Bloggar lite mer sen.


Kommentarer
Postat av: Safira Sheikh-en av malmös största bloggar

Jaha okej, men det är bra att du har lagt ut bilder på dig själv nu! Hur gammal är du?:P:P:P

2011-02-05 @ 18:20:25
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback