Min vanliga otur

Pilates var fan skitjobbigt, men riktigt roligt och skönt, man blev riktigt avslappnad av det. Känns som att varenda liten atom i min kropp sitter samlade på rätt plats. Som att man är hel igen.
Nästa vecka ska Ziba och jag till TomTits, då följer även Angelica med så ska vi gå runt där en hel dag, luncha och ha roligt.


Efter vår träning åt vi middag på Burger King, det var inte jag som valde stället, jag trodde inte ens att vi skulle äta efter. Det första jag såg när vi kom in på BK var mitt ex... Av alla parsoner och alla dagar så var han tvungen att jobba just idag. Han som bara brukar jobba helg. Dessutom trodde jag inte att man fick flörta under arbetstid. Inte för att han lyckades heller. Ville nästan vända i dörren. Min vanliga otur liksom.


Nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja och sen ska jag se Svenska hollywoodfruar på kanal 5 Play eftersom det krockar med BB varje måndag nu. Ska klicka in dagens låt innan jag knäpper på TV:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback