Spångabruden

Anonym om Ensam Är Stark:
Här har jag några väl valda ord till dig SKÄRP DIG!!!!!!!!! INGEN TYCKER SYND OM DIG!!!!!!!!!!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 213.89.0.197 05 Februari, 01:59

Anonym om Ensam Är Stark:
Abooow lääään vad händish?? har du vaknat eller? vill du jag ska väcka dig, så du kan komma i tid till skolan!!!!!!!!!!!!!!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 213.89.0.197 05 Februari, 01:56

Anonym om Ensam Är Stark:
Ta och skärp till dig för fan, ingen pallar med dig längre.... fyfan!!!!!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 213.89.0.197 05 Februari, 01:53

Anonym om Ensam Är Stark:
Girl........ you are already broken :P Faktisk du som är falsk och ingen annan!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 213.89.0.197

Du har inte tänkt på att din IP:adress också publiceras när du kommenterar?

Att sitta och kommentera med 3 minuters mellanrum till en person man säger att man inte bryr sig om visar väll att man bryr sig allt för mkt? Lev ditt liv du, så lever jag mitt. Har inte bett folk att tycka synd om mig, jag bäddade min egen säng, för som man bäddar får man ligga. Men allvarligt talat, har du inget liv? Kunde du inte få in alla bokstäver i en och samma kommentar istället för att sitta där och komma på nya saker allt eftersom?

Ni kommer aldrig lyckas trampa ner mig, hur mycket ni än tror att jag är trasig så är jag inte det. Jag växer mig starkare i varje andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback