Surprise

Kom precis hem. Köpte en del andra saker med förutom ljudkortet. Bland annat en sak som jag överraskade mig själv med, ni får veta vad sen. Gick in på banken för att fixa internetbank medans den hade öppet SEB är mongos som stänger kl 15.00. Dock fick jag inte ett gratis studentpaket när det gällen internetbanken eftersom jag sitter hos KF. Drog en lång ramsa fula ord inombords när de talade om det för mig. Så jag får betala 120:- per år för min internetbank medans ni andra får ha det gratis tills ni fyllt 23 år.


Så här är planen:
1, fixa överraskningen
2, koppla högtalare och tvätta kläder
3, fota inköp
4, fota överraskningen


Finns inte en chans att ni vet vad överraskningen är för något, inte ens jag själv visste om det när jag såg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback