Träningsspekulationer




Var precis ute med Angelica och snackade lite skit över en cigg. Inte träffat gullfian på hela helgen så äntligen fick jag göra det igen.


Ska gå och göra mig i ordning för sängen nu tänkte jag, i morgon är det skola och sen står pilates på schemat. Vi får se om jag kanske ska skaffa ett träningskort för det, om jag tycker att det är roligt nog vill säga. Om inte annat vill jag prova yoga och aerobics. Något måste man ju fastna för. Tröttnade på gymmet i våras när jag tränade hela tiden, skulle i för sig vara kul att köra 1-2 gympass i veckan. Tyvärr finns det ingen tid för sånt när jag har möten, jobben och skolan att tänka på. Någon gång i framtiden kanske.


Snart ska man ju upp och åka lite slalom också, det är bra träning. Fan att man inte bor nära någon riktig skidanläggning. Vore ju inte helt fel att bo nära Kungsberget eller Romme. Då hade jag nog tagit mig tid för skidåkning dagligen. Det är ett riktigt intresse jag har. En vacker dag ska jag även lära mig åka snowboard - det har jag bestämt mig för. Men i Kungsberget blir det skidor för min del, det är ju något jag kan. Var en naturbegåvning redan från början.


Inte får ni någon dagens låt idag heller, jag har nämligen glömt bort vad den heter.
Diggar att jag började inlägget med att skriva att jag nyss var ute och rökte när jag sedan skrev om träning xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback