I'm walking on sunshine



Vart iväg på terapi och skakat av mig lite grubbel.
Glädjen håller i sig även idag. Hoppas den följer med för alltid.
Känner mig inte lika ensam nu längre heller.


Kom hem för en liten stund sedan, hemskt väder ute. Snöar och blåser utav bara helvete, SL går ju som det brukar när det kommer lite snö - åt helvete (det med).
Utöver skitvädret och kommunikationerna vill jag bara säga att en utav mina nerver i axeln har blivit inflammerad eller nått, den har svällt upp efter gårdagens Bowling, har även träningsvärk i diverse kroppsdelar.


På måndag ska jag till Stureplan och provträna på SATS, fick ett samtal därifrån när jag satt på tåget till Jakobsberg. Blir väll kul, ska först gå igenom vad jag har för mål med träning... Jag tränar ju liksom inte så har väll inget direkt mål. Vill mest testa på lite olika saker för att se vad jag vill göra sen. Men det ska bli kul i alla fall att få lite tips och gratis kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback