To clear things up

Tråkigt att se att det är någon som tydligen inte har ett liv, snälla väx upp. Du blir ju inte mindre sur av att trycka ner mig mer än du gjort tidigare under de 2 åren som gått eller hur? Fegt nog att skriva som anonym, bevisar ju bara att du inte vågar stå för ditt ord.
Men nog om dig nu...


Träffen med min kontaktperson gick jättebra och hon var verkligen mysig att umgås med. Satt och pratade i 2 timmar om familj, musik, intressen m.m
Tog en fika på Tasty's, där vi satt och sedan gick vi mot huset där jag går i terapi.


För att reda ut detta så går jag i terapi för att kunna förstå varför jag mår som jag gör, för att se varför jag agerar som jag gör i vissa situationer och för att jag ska kunna bygga upp mig själv bit för bit och stärka mig själv. Jag går alltså INTE i terapi för att jag är psykiskt sjuk för det är jag inte. Det är dessutom skillnad på att må psykiskt dåligt och att vara psykiskt sjuk. Inget av det går in i min terapi. Den är bara för att jag ska hitta mig själv och för att jag ska må bra som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback