Så där ja




Äntligen har jag beställt den 3:e och sista färgen av dessa underbara koftor. Verkade inte som att den skulle gå ut på REA men skit samma, nu är den på väg hem till mig i alla fall - YEAH!!! Det finns inga skönare koftor som samtidigt är så snygga.



Anonym komentator ifrån Kista; du behöver inte sitta och förmoda saker du inte har en aning om =) Om du absolut måste veta att du har fel så nej jag tog inte största storleken som fanns. Den finns i S,M och L och eftersom den är Oversized räcker det med en M, till och med det är för stort, prova själv med din mage så får du se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förmodar att du tog den största storleken som finns. Gällande din magsjuka - din mage är så stor att den innhåller alla botemedel för magsjuka, så det behöver du inte oroa dig för. Jag lovar.

2011-02-24 @ 20:01:11
Postat av: Anonym

Den skulle -utan tvekan- falla av.

2011-02-25 @ 07:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback