Provtagning och undersökning

Precis kommit hem idag efter alla provtagningar och undersökningar.
Började på ungdomsmottagningen med olika provtagningar, vilket jag gör var 3:e månad oavsett om jag haft sex eller inte. Tycker det är en bra rutin, då vet man alltid hur det ligger till. Förnyade mitt p-pillerrecept på samma gång, fick även byta till en ny sort efter 4 års knaprande på samma piller, underligt. Får hoppas på att de funkar bättre.


Sen var det undersökningar för att se vad smo inte stämmer i min mage, men där hittades inget nytt. Fick veta en massa annat också men det är inte relevant hahaha.


Åkte förbi Väsby centrum på vägen hem för att ta ut pengar, så kom jag på att jag spanat in ett partylinne på New Yorker medans jag jobbade där förra helgen. Gick in där och hoppades på att storleken fanns kvar, eftersom det bara fanns en kvar när jag var in och testade förra veckan. Storleken fanns, sen var det bara att förhandla om priset eftersom jag ändå jobbar extra där. Mitt personalnummer hade tydligen inte kommit så jag fick rabatt ändå. 50% var inte helt fel :D




Finns på New Yorker för 169:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback