Awesome day




Hej hopp på er.
Här är man pigg och glad igen.
Tänkte att jag kunde slänga in 2 nya bilder eftersom jag kommit på att jag har alldeles för få bilder på mig på bloggen. Då fick ni två nya bilder som jag precis tog med cammen, därav kvalitén.


Vad har hänt idag då? Var på terapi i Jakobsberg och pratade av mig och kom till insikt med ett par saker. Sedan mötte jag upp André och så åkte vi hem till Väsby. På kvällen fick jag sällskap av X (en rätt söt kille... Ni vet en sån där man bara kan drömma om att få). Han stannade i några timmar innan han gav sig av hemåt. Riktigt trevligt sällskap må jag säga.


Planer för resten av kvällen: ta det galet lugnt, leta fram porrklackarna och agera modell för mig själv? Nej skojja bara, kan ju dock hända att kameran trillar ner från hyllan men några porrbilder ska vi inte ordna iaf. Efter det blire nog film och gosa i sängen.


Skickar in resultaten i morgon innan jobbet, om det blir några bilder, vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback