Blir äcklad

Har vart en otroligt seg dag.
Vaknade vid 1-tiden av att jag drömde att jag drunknade. Efter det satt jag och googlade på vad min dröm kunde betyda, efter ett par timmar kom jag fram till att det var för många olika saker som hände att jag inte längre orkade ta reda på det.


Har vart ensam hemma hela dager, eller inte riktigt. Atle har legat o sovit. Att vara ensam hemma här innebär; en ledig tvättstuga. Så det jag har sysselsatt mig med idag är att tvätta & hänga kläder samt glo på Full House.
Nu ångrar jag nästan att jag inte gjorde annat idag för jag har skittråkigt. Händer verkligen ingenting.


Jag blev medlem på en sida som heter Kamrat.com och det verkar bara finnas invandrare där, lite Nattstadsvarning på skiten! Kan inte sluta störa mig på alla invandrare som försöker skaffa förhållanden via internet och knappt kan stava när de skriver. Blir äcklad när folk inte kan stava rätt på ett enda ord i en mening... Jag är inte rasist men jag är bara ute efter svenska killar.
Dessutom har jag tillräckligt mycket erfarenhet av invandrarkillar och jag kan stå för vad jag säger. Sen är det självklart att det finns undantag, men jag är och kommer alltid att vara intresserad av Svenska Killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback