Blöbb



Jobbig kväll på jobbet. Dammsugit ca 30 hytter vilket egentligen inte är någonting jämfört med gamla hederliga arbeten. Nu ska jag bara jobba 2 dagar till innan jag får vara ledig fram till fredag då jag ska jobba igen, så får vi i alla fall rätt bra lön nästa månad trotts att det såg dåligt ut i början av månaden.


Ska ta en vals in i duschen nu och sen klicka fram en film på datan eller något. Väntar ett samtal också men verkar inte som om det kommer ringa mer på min teleofn ikväll. Vi får se hur det blir med den saken. Blir dåligt med bloggandet i mrgon, vi får se om jag hinner skriva något innan jobbet annars får jag skicka in en rad efteråt.


En slut Mathilda signar ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback