Jippieee

Handlat en massa saker nere på stan idag.
Erkänner att jag nu är fattig men glad.


Köpte:
Tröja 49:-
Tshirt 49:-
Våffeltång 399:-
Tunt skärp 80:-
Cocktail-bok 129:-
Ögonskugga 15:-
Rougeborste 25:-


Kändes som mycket mer när jag gick runt och bar på alla påsar.
Efter shoppingen åt vi på Mcdonald's och efter en stund tog vi en fika med vår bror.
Jag skulle gå och klippa håret men en salong hade dåligt med personal, den enda som skulle vara kvar till stängning kunde inte klippa tjejhår. På andra salongen hade de inbokade tider på drop in-tiderna, irriterande värre. Blev ingen klippning för mig idag.


En bra dag nera på stan i alla fall, nu har man fått lite nytt ifrån mellandagsrean. Ni får se bild på allt sen när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback