Orutinerad

Jag gjorde nog precis det dummaste jag någonsin kunnat göra...

Skulle skruva fast sängbenen på sängen så att jag kan sova utan att vara rädd för att vakna på golvet. Gick jättebra att lyfta upp sängen så man kom åt, men nu när benen sitter fast så har jag fått problem... Hur fan ska jag kunna lyfta tillbaka sängen utan att bryta av benen? Jag är helt ensam hemma, ibland ska man faktiskt tänka sig för en extra gång...


Som tur är kunde Angelica komma hit och hjälpa mig, hon är en verkligen en räddare i nöden. Hoppas hon skyndar sig, annars har jag ingenstans att sova inatt xD


Fick höra av en kille på krogen i Fredags att jag var orutinerad... Nu kan jag faktiskt vara beredd att hålla med honom om det


Kommentarer
Postat av: Jens

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna blogg svar inbjudan. Kan ju vara rätt roligt att ha, om du redan har varför inte en till ;)? Tävlingen avslutas på onsdag :)



Här hittar du inlägget !

http://sieex.blogg.se/2011/january/drar-igang.html

2011-01-31 @ 19:23:28
URL: http://sieex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback