Various

Fan ere najs eller ere najs?


Angelica ska ju, som ni redan vet, fixa gästlistan inför Lördag på Festen i Gamla stan och eftersom jag är hennes hjälpande hand och drar in namn så får jag också ta del utav förmånerna för detta.
Ska ni ut i helgen så tycker jag definitivt att ni ska dra till Festen!
 Jag e taggad till 1000

Annars har jag inte så mkt att säga om idag mer än att nya schemat suger och att jag jobbade efter skolan. Var på jobbet redan klockan 16.45, satte mig i en av sofforna och sov till halv 6... Härligt med en liten powernap. Fick damsuga gången från Informationen till Starlight (ni som åkt Galaxy vet vad jag snackar om). Gick snabbt och var inte sådär jätte ansträngande.


Åkte hem och har inte hunnit göra så mkt, fixat lite med gästlistan och snackat m lite personer på MSN, Angelica kom över en sväng så satt vi och drev med Danne. Nu sitter jag här ensam och ska nog ta klivet in i duschen, sen blir det väll någon slags föda innan jag lägger mig.


Fick ett dåligt besked idag... Blir troligen inte ett 4:e år för mig i skolan på grund av min frånvaro, så blir väll komvux eller något för mig efteråt. Eller så gör jag som 80% av alla andra studenter - söker jobb. Lite sugit faktiskt, men vi får se vad som händer. Jag tar bara dagen som den kommer och ser vart den leder mig.


I morgon ska jag upp vid halv 8 och ta 8.30 bussen till stationen med Angelica så åker vi tillsammans en bit, hon ska till sollentuna och jag till skolan. Efter skolan blir det jobb igen och sen hem för att sova. Känns inte soma tt man gör annat än sover, äter, jobbar och duschar när jobbperioderna slår till.


Ska slänga in mig i duschen nu sen blire mars i säng. Pöss go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback