Wohaa

Fick julklappar av mormor när jag kom hit igår.
Inget märkvärdigt egentligen, men det är tanken som räknas. Det var en kokbok som hade recept på olika sallader och en Alladin-ask (usch).


Jag och mamma satt och kollade på The orphanage till kl 2 inatt så jag är skittrött idag. Ska åka in till stan så fort Felicia och hennes kille har gullat klart i sängen. Lär ju ta åt minstånde en timme. Så blir det lite shopping.
Ska fika med bror och hans tjej i eftermiddag, lite av en tradition eftersom vi inte träffas så ofta.


Fick inte hämta ut mitt paket igår... Felicia och mamma åkte så tidigt för att hämta mig så de fick plocka upp mig i centrum där jag väntade på att Daniel skulle komma o lämna tillbaka pengarna till mig. Fick vänta i 50 minuter fast jag skulle fått dem direkt när jag kom fram. Mamma, Felicia och André var jättestressade, då blev jag stressad och som straff fick jag inte gå in på ICA och hämta mitt paket.


Hann spontanshoppa lite på Gina tricot igår när jag väntade på Daniel. Hittade ett par jeans för 99:-, en lång stickad tröja för 49:- och en baseballjacka/tröja för 49:-. Jag har alltid tyckt om dem, men jag skulle aldrig betala 400:- för en. Det är ju vansinne. Den jag hittade för 49:- är marinblå + vit. Gick även in i en affär med prydnadssaker och köpte 2 ljuslyktor till mormor, en julklapp i efterskott tänkte jag.


Näe, nu ska jag nog springa upp och tjata lite på att jag vill in till stan så vi kan åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback