Skulle bli ett kort inlägg om helgen men det blev lite för detaljerat

ALLA SOM HAR BILDER PÅ MIG FRÅN STUDENTEN FÅR TA O SKICKA DEM TILL MIG!!!
Har bara 2 bilder som jag e med på själv.


Galen helg. Eller åt minstånde Fredagen. Gick upp halv 7 för att börja fixa mig inför studentlunchen. Kutade ut ur skolan i min fina klänning och 14 cm klackar, inge vidare rolig terapi för fötterna. Det gick bra i alla fall! Väl ute hade jag stora problem med att hitta mitt plakat och min familj, efter en stund fann jag dem. Fick en massa blommor, nallar och girlanger runt halsen. En hel jäkla skylt lyckades de också hänga på.


Åkte flak runt i stan - hur roligt som helst. Luktade fa-an efteråt så fick ta en dusch och sminka om mig när vi kom hem, det var ju i för sig redan planerat menmen. Snabbade på så gott jag kunde för att kunna gå ut och underhålla mina gäster. Skålade med ett glas skumpa, sen trillade det in mer folk o vi började äta.


Drack ju i stort sätt ingenting på flaket så till middagen blev det några glas cider. Folk trodde ju att jag var full när jag skulle öppna paketen efter 2 cider. Hade inte mycket kraft i rösten kvar efter allt skrik och tjut på flaket, så jag var hes och orkade egentligen inte bry mig så mycket om innehållet i paketen. Ville bara öppna dem så alla kunde se vad jag fått. Min stress ökade och mina dåliga ordval lika så. Nu vet hela min släkt om att Danne gillar att slicka.... Kuvert asså. Och alla vet även att jag numera är lesbisk!? Vilket förvånar mig eftersom jag aldrig vart tänd på en tjej. Snart blir det nog till att baka en ängelpaj så jag kan bjuda vännerna på... Allt blev fel! Och enormt pinsamt.


När gästerna börjat dra sig hem åkta jag, Danne och Frida till Sollentuna för att hämta upp Sandra och Angelicia. Sen åkte vi vidare in till stan. Resten av helgen spenderades med dem. Grillkväll, sol & bad, alkohol och en massa trevligt häng bjöds det på.


Jag har i alla fall haft en otroligt trevlig helg. Den kunde nog inte blivit bättre.
Tack alla som kom för att fira mig och tack till alla som gjorde den här helgen minnesvärd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback