Wearing a balerinasuit doesn't make you a balerina, but at least you feel pretty.

Var i skolan idag för att skriva mitt namn på lakanen som ska pryda vårt flak på fredag. När man väl tagit sig till skolan orkar man aldrig ta sig hem. Blev kvar där till 16.30 innan jag kom på att jag borde röra mig om jag ska hinna till väsby i tid.


Mötte upp mormor och så blev vi hämtade av pappa. Fick skjuts till mamma för att hämta min post-avi, sen vidare till Viksjö för att hämta ut paketet. Blev tjaffs hemma så pappa skjutsade hem mig igen. Trodde att jag skulle baka smulpajer idag, men det visade sig vara i morgon så i stället fick jag skruva på bordsben på ett bord, ta ner min tvätt, rensa bort skor ur hallen och klippa gräsmattorna.


Nu sitter jag här och provar mina nyinköp. Superfina må jag säga... åt minstånde bodyn med tillhörande kjol. De andra var lite konstiga, men det går att ordna.


Nu är det inte långt kvar tills studenten. Står redan en jättesäck med presenter inne på mitt rum, men de får vänta tills på fredag. Fick ett ifrån farmor på posten som jag öppnade. Men det gör nog inget. Nu kan jag hämta ut mina sängkläder på ICA i morgon efter skolan och terapin, så kan vi säga att jag fick sängkläder av henne i present.


När jag väl kommer hem i morgon ska jag baka smulpajer innan jag kan överväga ifall jag hinner in till stan för att lira biljard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback