Bloggpaus?

Sitter i skolan och har bara en lektion kvar innan jag slutar. Jobbigt att ha nästan 2 timmars hål mellan lektionerna när man bara har 2 stycken på onsdagarna. Fick i alla fall tid till att sminka mig eftersom jag ska jobba på New Yorker efter skolan. Så dagen är fullbokad. Först jobba från 16.00-19.15, efter det blir det plugg inför morgondagens prov med ett uppehåll för Big Brother innan det blir mer plugg.


En tråkig nyhet är att jag kanske tar bloggpaus ett tag på grund av ingen anledning alls. Känner bara att det skulle behövas för en tid. Men vi får se hur det blir, inget är säkert än.


Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Snygg blogg! :D

2011-03-25 @ 12:13:45
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback