Du är aldrig ensam

Anonym om I don't trust people because I know them too well:

Den där är som mej. Jag är alltid ensam :(


Vad tråkigt att höra och jag lider med dig. Synd att du komenterade som anonym annars hade jag gärna kontaktat dig via mail och visat mitt stöd. Hoppas du ser det här och tar till dig för hur ensam du än känner dig så är du aldrig ensam. Där finns alltid någon som bryr sig och finns där. Det behöver inte vara någon du känner eller någon du vill umgås med, men där finns alltid någon.

Jag har utefter egna erfarenheter lärt mig att man aldrig ska lita på någon - Ensam är den bäste dräng (från själv är bäste dräng). Du klarar dig säkert mycket bättre genom att gå din egen väg och ta hand om dina egna handlingar, såklart behöver man någon som finns där men jag tror att man själv kan uppnå mer än man kan med andra inblandade. Folk har en tendens att förstöra mer än man tror.
Hör gärna av dig igen med mailadress om du vill. Det är bara jag som kan se komentarerna så ingen annan får tag i din adress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback