Inköp

Köpte 3 böcker idag för 110:-.
En bok om Smulpajer, funderar på att ge den till pappa i födelsedagspresent eftersom han bakar så förbannat goda smulpajer. Fast å andra sidan vill jag ha den själv tills ajg flyttar hemifrån.


Den andra boken var en coctailbok med recept på goda coctails. Har visserligen en bättre bok redan men en till skadar inte. Står inte samma recept i dem.


Tredje boken var Vem vill bli miljardär (slumdog millionaire- boken). Ska börja läsa den redan ikväll tror jag, vill ju se hur den skiljer sig ifrån filmen.


Utöver böckerna köpte jag 2 nya nagellack, så jag kan öva marmorering, och en ny mascara. Nu har jag testat en massa olika ett tag. Ska gå tillbaka till den jag använde från början och se vilken jag gillar bäst.


Nu blir det Big Brother och sedan får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback