Kryssning bokad

Bokade kryssningen inatt. Jag, Angelica och några till som åker. Men fan vad kul det ska bli. Har jag tur så följer Jocke också med.
Jobbigt bara att alla 4-manna hytter var uppbokade så vi fick ta 2 st 2-mannahytter. Blev lite dyrare men en hundring hit eller dit gör väll ingen skada i det här sammanhanget.


Skrattretande att de hade höjt priserna ytterligare idag när jag kom hem ifrån skolan. När vi bokade inatt så kostade en A- hytt 460:- idag kostar dem 580:-
Riktigt onödigt. Tur att vi klarade oss undan den höjningen för då hade jag nog bangat. Var inte samma sak att släppa taget om en C- hytt för en A- hytt men viss prisskillnad men att lura folk på pengar bara så där käns ju lite väl tarvligt.


Härligt i alla fall att komma iväg en liten sväng igen. Ska försöka hitta ett par handklovar som jag kan ha med på resan så att jag och Angelica inte tappar bort varandra, vi har ju en tendens till att göra det väldigt ofta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla äcklig!

2011-03-16 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback