Pom pidepidepide pom, pom, pom

Man blir aldrig för gammal för att leka. Det bevisade jag och Ziba idag genom att återuppliva barnen inom oss och ha kul på Tomtits. Man ska ju trotts allt vara barn så länge man kan. Tråkigt bara att Angelica inte kunde följa med.


Efter en lång dag i Södertälje kom vi tillbaka till Jakobsberg. Jag gick runt och kikade i butiker medans jag väntade på att Pappa och Felicia skulle sluta jobba så de kunde plocka upp mig. Jag behövde åka hem till mamma för att leta fram mina skidbyxor, tyvärr har de försvunnit av någon anledning, hittade dem ingenstans i hela huset. Löste sig i alla fall.


I Jakobsberg hittade jag jättefina salt- och pepparkar för 10:- styck, fick med mig dem hem. Alltid lika skönt att checka av någonting ifrån "behov-listan" inför en kommande flytt. Inte för att just saltkar är något suuuuuuperviktigt, men det är en snygg detalj.


Tänkte bara skriva lite om min dag som har varit jätterolig. Ska gå och lägga mig i sängen och varva ner med en film nu, försöka hitta något som gör att det inte smakar metall i käften, varken tuggummi eller nyborstade tänder hjälper. Jävla Flagyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback