sliten helg

Många som kände igen texten ifrån John Mayers låt Who says! Ett tips till er, den finns i musiklänken här på bloggen.


Sliten helg finns inget annat ord som kan beskriva den. Inte druckit mycket, men sömnen var hemsk. Sov inte på ca 33 timmar mellan fredag och igår kväll. Nu har jag sovit ut. Somnade vid 6-7 igår kväll och sov till halv 10 då jag tvingade mig själv att se på film innan jag somnade om igen och sov till kl 1 idag. Galet. Hjärnan tog stryk så jag är seg som fan.


Nu ska jag röra mig mot jobbet och jobba ett tag. När jag kommer hem blir det stress till Tvn för Big Brother och efter det duscha.


Tackar Frida för i fredags! Supertrevligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Big Brother passar asbra till Big Sister.. Hajjaru!?

2011-03-29 @ 12:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback